NARUDŽBINE
Ne, nažalost robu ne možete preuzeti lično.
Je li moguće pregledati robu i kupiti je direktno u vašoj trgovini?
Nažalost, mi smo samo skladište, tako da ovde nemamo izložene svetiljke, već pakovane u kutiji.
Mogu li platiti kreditnom karticom u vašoj trgovini?
Da, možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom.
Da li su uslovi dostupnosti robe obavezujući?
Datumi isporuke su samo za referencu. To ovisi o mogućnostima pojedinih proizvođača. U većini slučajeva roba je dostupna u zadatom roku, a ako to nije slučaj i postoji problem s isporukom svetiljki, kupac se o tome odmah obaveštava.
Je li moguće dodatno naručiti rezervno staklo ili rezervni deo za svetiljku?
Za većinu svetiljki proizvođač nudi mogućnost kupovine zamenskog stakla. O dostupnosti rezervnih stakala i delova i njihovim cenama možete saznati na kontakt telefonske brojeve ili e-mail adrese.
Koliko traje vreme dostave?
Nakon predaje robe pošti, roba se isporučuje kupcu sledećeg radnog dana.
Mogu li naručiti više robe ako sam već poslao narudžbinu?
Ako je vaša narudžbina već poslata, možete nas kontaktirati telefonom ili e-mailom, a ako se paket više ne otprema, dodaćemo robu u vašu narudžbinu.
PROIZVODI
Može li se roba vratiti ako mi ne odgovara?
Da, robu možete vratiti u roku od 30 dana od prijema pošiljke. Međutim, vraćena roba mora biti neoštećena, neiskorišćena i u originalnoj kutiji. Koristite poseban obrazac za brzo rešavanje situacije.
Kakva je garancija za svetiljke?
Za svetiljke obezbeđujemo 3 godine garancije, iako je standard 2 godine. Garancija se odnosi na sve svetiljke, osim na sijalice.
Možete li mi poslati štampani katalog i cenovnik vaše robe?
Sva roba i njihove trenutne cene su navedene na našoj web stranici.
Koja je svetlost štedljivih sijalica u poređenju sa klasičnim sijalicama?
Jačina svetlosti štedne sijalice je pet puta veća od klasične. Na primjer: štedna sijalica od 10 W jednaka je klasičnoj sijalici od 50 W.
PREVOZ
Kako je osiguran prevoz?
Svetiljke se šalju putem GLS i DPD.
Što ako nisam dostupan u vreme isporuke?
Ako prevoznik pošte ne dođe do klijenta na datoj adresi, paket se čuva u odgovarajućoj poštanskoj filijali gde je uskladišten 14 dana i čeka da kupac dođe.
PLAĆANJE
Koje načine plaćanja mogu koristiti?
Moguće je plaćanje ne samo u gotovini, nego se može platiti i bankovnim prenosom ili karticom preko interneta.
Kada ću primiti podatke o plaćanju ako sam odabrao plaćanje unapred?
Čim primimo Vašu narudžbinu i obradimo je, izdaćemo avansni račun sa uputstvima za plaćanje koja ćemo poslati na vašu e-mail adresu. Za vikende ili praznike uputstva za plaćanje biće poslata najkasnije sledećeg radnog dana.
Kako mogu znati da li je moj novac stigao na Vaš račun?
Nakon uplate dobićete status narudžbine putem e-maila, koji će se promeniti u plaćeni.
Ako plaćanje karticom preko interneta ne uspe, šta da radim?
Onda je dobro da nas kontaktirate telefonom ili e-mailom. Narudžbina se potom može pretvoriti u gotovinu ili se roba može uplatiti unapred na bankovni račun.
REKLAMACIJE
Gde mogu prijaviti reklamaciju i gde mogu saznati status moje reklamacije?
Za brzo rešavanje pritužbe preporučujemo korištenje obrasca za reklamacije.
Šta mi je potrebno da pošaljem ako vam pošaljem robu zbog reklamacije?
Potrebno je poslati kopiju računa + pismo (zbog čega hoćete svetiljku reklamirati).
Šteta na robi otkrivena je po uzeću pošiljke, šta treba učiniti?
Odmah nakon raspakovanja oštećene pošiljke potrebno je prijaviti štetu odgovarajućem prevozniku. Sve uputstva za traženje oštećene robe nalaze se na isporučenom paketu.
Koliko je vremena potrebno za povrat robe?
Naši zaposleni preduzimaju sve što je u njihovoj moći kako bi se reklamacija rešila u najkraćem mogućem roku do potpunog zadovoljstva kupca. Zakonom se daje rok od 30 dana za podmirenje reklamacije.
Želim reklamirati robu u prodavnici, šta moram imati sa sobom?
Potrebno je imati traženu robu sa sobom i fakturu ili prodavatelja.
Hoće li svetiljka biti dovoljno zaštićena za dostavu putem pošte ili privatnog prevoznika?
Svetiljke su pakovane sa raznim punilima i kartonskim kutijama, tako da se svetiljke ne mogu oštetiti.
Zašto su neke svetiljke označene kao rasprodaja?
Roba rasprodaje uključuje potpuno funkcionalne svetiljke, koje mogu imati samo manji nedostatak u izgledu. Ponekad se mogu isporučiti bez originalne kutije, a neke svetiljke bazara već su izložene u izložbenom prostoru.
