NARUDŽBINE
Da li mogu lično da preuzmem robu?
Ne, nažalost robu ne možete da preuzmete lično. .
Je li moguće pregledati robu i kupiti je direktno u vašoj prodavnici?
Nažalost, mi smo samo skladište, tako da ovde nemamo izloženu rasvetu, već samo pakovanu u kutiji.
Mogu li platiti kreditnom karticom u vašoj prodavnici?
Da, možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom.
Da li su uslovi dostupnosti robe obavezujući?
Datumi isporuke su samo za referencu. To zavisi od mogućnosti pojedinih proizvođača. U većini slučajeva roba je dostupna u zadanom roku, a ako to nije slučaj i postoji problem s isporukom rasvete, kupac se o tome odmah obaveštava.
Je li moguće dodatno naručiti rezervno staklo ili rezervni deo za lampu?
Za većinu lampi proizvođač nudi mogućnost kupovine zamenskog stakla. O dostupnosti rezervnih stakala i delova i njihovim cenama možete saznati na kontakt telefonske brojeve ili e-mail adrese.
Koliko traje vreme dostave?
Nakon predaje robe pošti Srbije, roba se isporučuje kupcu sledećeg radnog dana.
Mogu li naručiti više robe ako sam već poslao narudžbinu?
Ako je vaša narudžbina već poslata, možete nas kontaktirati telefonom ili e-mailom, a ako se paket više ne otprema, dodaćemo robu u vašu narudžbinu.
PROIZVODI
Može li se roba vratiti ako mi ne odgovara?
Da, robu možete vratiti u roku od 30 dana od primanja pošiljke. Međutim, vraćena roba mora biti neoštećena, neiskorišćena i u originalnoj kutiji. Koristite poseban obrazac za brzo rešavanje situacije.
Kakva je garancija za lampe?
Za lampe osiguravamo 3 godine garancije, iako je standard 2 godine. Garancija se odnosi na sve lampe, osim na sijalice.
Možete li mi poslati štampani katalog i cenovnik vaše robe?
Sva roba i trenutne cene navedene su na našoj web stranici.
Koja je svetlost štedljivih sijalica u poređenju sa klasičnim sijalicama?
Jačina svetlosti štedne sijalice je pet puta veća od klasične. Na primer: štedna sijalica od 10 W jednaka je klasičnoj sijalici od 50 W.
PREVOZ
Kako je osiguran prevoz?
Lampe se šalju putem pošte Srbije i DPD.
Što ako nisam dostupan u vreme isporuke?
Ako prevoznik pošte Srbije ne dođe do klijenta na datoj adresi, paket nosi do odgovarajuće pošte gde se čuva 14 dana i čeka da kupac dođe.
PLAĆANJE
Koje načine plaćanja mogu koristiti?
Moguće je plaćanje ne samo u gotovini, nego se može platiti i bankovnim prenosom ili karticom preko interneta.
Kada ću primiti podatke o plaćanju ako sam odabrao plaćanje unapred?
Čim primimo Vašu narudžbinu i obradimo je, izdaćemo avans s uputstvom za plaćanje koje ćemo poslati na Vašu e-mail adresu. Za vikende ili praznike, uputstva za plaćanje biće poslana najkasnije sledeći radni dan.
Kako mogu znati je li moj novac stigao na Vaš račun?
Nakon uplate dobićete status narudžbine putem e-maila, koji će se promeniti u plaćeni.
Ako plaćanje karticom preko interneta ne uspe, što da radim?
Onda je dobro da nas kontaktirate telefonom ili e-mailom. Narudžbina se potom može pretvoriti u gotovinu ili se roba može uplatiti unapred na bankovni račun.
REKLAMACIJE
Gde mogu prijaviti reklamaciju i gde mogu saznati status moje reklamacije?
Za brzo rešavanje pritužbe preporučujemo korišćenje obrasca za reklamacije.
Šta mi je potrebno da pošaljem ako vam pošaljem robu zbog reklamacije?
Potrebno je poslati kopiju računa + pismo (zbog čega hoćete lampu
da reklamirate).
da reklamirate).
Šteta na robi otkrivena je po dospeću pošiljke, šta treba učiniti?
Odmah nakon raspakovanja oštećene pošiljke potrebno je prijaviti štetu odgovarajućem prevozniku (pošta Srbije). Sva uputstva za traženje oštećene robe nalaze se na isporučenom paketu.
Koliko je vremena potrebno za povrat robe?
Naši zaposleni preduzimaju sve što je u njihovoj moći kako bi se reklamacija rešila u najkraćem mogućem roku do potpunog zadovoljstva kupca. Zakonom se daje rok od 30 dana za podmirenje potraživanja.
Želim da reklamiram robu u prodaonici, šta moram imati sa sobom?
Potrebno je imati traženu robu sa sobom i fakturu ili prodavca.
Hoće li lampa biti dovoljno zaštićena za dostavu putem pošte ili privatnog prevoznika?
Lampe su pakovane s raznim punilima i kartonskim kutijama, tako da se ne mogu oštetiti.
Zašto su neke lampe označene kao bazar?
Roba bazara uključuje potpuno funkcionalne lampe, koje mogu imati samo manji nedostatak u lepoti. Ponekad se mogu isporučiti bez originalne kutije, a neke lampe bazara već su izložene u izložbenom prostoru.