Kako nastaviti s potraživanjem robe | Svijet svjetiljki

Besplatna dostava od 8000 RSD

60 dana za povrat

Saveti stručnjaka

+381 1213220017

Kako nastaviti s potraživanjem robe

Vreme čitanja 3 minuta
O kupnji

Ako je roba već stigla neispravno ili je prestala raditi tijekom korištenja, obavezno nas obavijestite putem obrasca za pritužbe

Obrazac za pritužbu možete koristiti ako je roba već stigla neispravna ili ako je prestala raditi tokom normalne upotrebe.U slučaju robe kupljene
putem e-prodavnice, kupac (potrošač) ima pravo tražiti robu u roku od 2 godine od isporuke robe. Za neke proizvode ovo razdoblje može biti u rasponu od 3 do 5 godina. Ova činjenica se navodi za svaki proizvod pojedinačno ili se određuje u uslovima poslovanja. U žalbenom postupku možete pročitati na koje se nedostatke odnosi žalba.
 
Ako želite da reklamirate robu:
  • Obrazac zahteva možete preuzeti OVDE. Ispišite i ispunite obrazac. (Ako je moguće, ispunite ga pre štampanja).
  •  Ispunjeni i odštampani obrazac ubacite u paket u koji ste vratili robu.
  • Pre slanja lampe za pritužbe, kontaktirajte nas putem online obrasca na našoj web stranici, hvala.
  • Molimo pošaljite paket na adresu firme (Packeta International s.r.o - HR post (NSC), ID 90753603, Poštanska 9, 10410 Velika Gorica). Povratna adresa ne prihvata solarne panele i robu na paleti. Obratite se korisničkoj podršci koja će povrat rešiti preuzimanjem povrata. Nemojte ga slati na trošak primaoca!
  • Molimo da na paket, koji šaljete natrag, napišete kod za povrat 90753603 koji nam omogućuje bolje praćenje pošiljke i brže rešavanje Vašeg zahteva. Kod za povrat ne služi kao oznaka za besplatnu dostavu. Paket je nužno poslati na adresu za povrat uz standardno plaćanje poštarine.
 
Ako imate bilo kakvih pitanja, koristite naš kontaktni obrazac. Nakon slanja upita primićete e-mail sa kopijom Vašeg upita. E-pošta će sadržati i dodeljeni broj za vaše pitanje. Da biste ubrzali obradu vašeg zahteva, molimo Vas da taj broj upišete bilo gde u obrascu za zahtev.
 
  


Autor članka: