U slučaju manjih deformacija ili oštećenja spoljnog pakovanja, možete bez straha prihvatiti pošiljku. U većini slučajeva pošiljka je potpuno neoštećena i sve je u redu – neprihvatanje takve pošiljke često znači nepotrebno produženje roka dostave. Međutim, važno je pošiljku preuzeti sa zamerkom kako bi vozač imao evidenciju da je pošiljka imala oštećenu ambalažu.
Ako kupac nakon preuzimanja i raspakovanja svog paketa otkrije da je neki proizvod razbijen, napuknut ili oštećen na bilo koji drugi način, oštećenje mora odmah prijaviti nadležnoj transportnoj službi koja mu je isporučila pošiljku. Oštećenu pošiljku takođe je potrebno što pre fotografisati. Potrebno je fotografisati transportnu etiketu, pakovanje (sa detaljima oštećenja), oblogu i oštećeni proizvod. Fotografije su neizostavan deo prilikom reklamacije kod prevoznika, bez njih reklamacija će biti odbijena. Takođe je do okončanja reklamacijskog postupka važno sačuvati pakovanje, oblogu i oštećeni/razbijeni proizvod jer će poslužiti kao dokaz za naplatu štete kod prevoznika.
Važno je proveriti sadržaj i kompletnost pošiljke. U slučaju da je pošiljka nepotpuna, potrebno nam je javiti taj podatak najkasnije 2 dana od preuzimanja pošiljke.
Pošaljite nam sve ove informacije (nepotpunost, oštećenja + fotografije) putem
kontakt obrazaca. Naknadne reklamacije nećemo uzeti u obzir.
Preporučujemo da prilikom preuzimanja pošiljke sledite ove smernice: U slučaju manje deformacije ili oštećenja spoljne ambalaže, ne brinite se o preuzimanju pošiljke. U većini slučajeva, pošiljka je potpuno neoštećena i u redu - nepreuzimanje takve pošiljke često znači nepotrebno produženje roka isporuke.
Prevozna firma Hrvatska pošta
- Potrebno je prijaviti ovu štetu Hrvatskoj pošti odmah nakon otkrivanja štete (najkasnije u roku od 2 radna dana od primanja pošiljke).
- Možete je prijaviti na broj 072 303 304 ili lično u najbližoj Hrvatskoj pošti.
- Nakon toga je potrebno da nas kontaktirate putem kontaktnog obrasca. Obavestićemo vas što je pre moguće.
Dostava paleta
Ako prilikom preuzimanja narudžbine primetite da je pošiljka vidljivo oštećena, onda je primite sa "zamerkom" i oštećenje upišite u transportnu dokumentaciju prevoznika. U idealnom slučaju, odmah sa prevoznikom napišite izveštaj o šteti i fotodokumentujte ambalažu i oštećene proizvode. Odmah nam prijavite oštećenje pošiljke ili proizvoda i priložite snimljene fotografije. Ako oštećenje proizvoda otkrijete tek nakon što raspakujete pošiljku, opet je potrebno fotodokumentovati oštećene proizvode i ambalažu i odmah nam prijaviti oštećenje kako bismo imali mogućnost reklamiranja prevoza pošiljke i naknadu štete zatražiti od prevoznika. Ovaj tip reklamacije potrebno je podneti u roku od 7 radnih dana od dostave pošiljke, stoga Vas molimo da pošiljku proverite čim je primite i bez nepotrebnog odgađanja nas obavestite o eventualnim oštećenjima.