Uvjeti i odredbe | Svijet svjetiljki

Besplatna dostava od 8000 RSD

60 dana za povrat

Saveti stručnjaka

+381 1213220017

Uvjeti i odredbe

Vreme čitanja 5 minuta
O kupnji
USLOVI I ODREDBE POSLOVANJA
 
 
firme
Alasans s.r.o.
sa sedištem na adresi Pražská 2532/4 
Blansko 678 01, Češka
Identifikacijski broj: 47539569
za prodaju proizvoda putem internet trgovine koja se nalazi
na www.alasans.rs
 
 
  

   1. UVODNE ODREDBE

 
1.1. Trenutni Uslovi i odredbe poslovanja (u daljem tekstu „Uslovi poslovanja” firme Alasans s.r.o., sa sedištem u Pražská 2532/4, Blansko 678 01, identifikacijski broj: 47539569
(u daljem tekstu „Prodavac“), u skladu sa odredbama Zakona (u daljem tekstu “Zakon”), definišu međusobna prava i obaveze stranaka koje proizlaze u vezi sa ili na temelju kupoprodajnog ugovora (u daljem tekstu „kupoprodajni ugovor“) zaključenog između prodavca i druge fizičke osobe (u daljem tekstu „Kupac“) putem internet trgovine prodavca. Internet trgovinom upravlja Prodavac na web stranici koja se nalazi na internet adresi www.alasans.rs (u daljem tekstu "web stranica") putem interfejsa web stranice (u daljem tekstu "web interfejs internet trgovine").
 
1.2. Odredbe koje odstupaju od Uslova poslovanja mogu se ugovoriti u kupoprodajnom ugovoru. Različiti dogovori u Kupoprodajnom ugovoru imaju prednost pred odredbama u Uslovima poslovanja.
 
1.3. Odredbe Uslova poslovanja sastavni su deo kupoprodajnog ugovora. Kupoprodajni ugovor i Uslovi poslovanja napisani su na srpskom jeziku. Kupoprodajni ugovor može biti sklopljen na srpskom jeziku. 
 
1.4. Prodavac može izmeniti ili dopuniti Uslove poslovanja. Ova odredba ne dovodi u pitanje prava i obaveze nastale tokom razdoblja važenja prethodne verzije Uslova poslovanja.
 
 

   2. KORISNIČKI RAČUN

  
2.1. Nakon registracije kupca na web stranici, Kupac može pristupiti svom korisničkom interfejsu. Kupac iz svog korisničkog interfejsa može naručiti proizvode (u daljem tekstu "korisnički račun"). Kupac proizvode može naručiti i bez registracije, direktno sa web interfejsa internet trgovine.
 
2.2. Prilikom registracije na web stranici i naručivanja proizvoda, Kupac je dužan pružiti tačne i istinite podatke. Kupac je dužan ažurirati podatke unešene u korisnički račun prilikom svake promene. Podatke koje je kupac naveo u korisničkom računu i prilikom naručivanja proizvoda prodavac smatra istinitima.
 
2.3. Pristup korisničkom računu osiguran je korisničkim imenom i lozinkom. Kupac je dužan čuvati poverljivost podataka potrebnih za pristup svom korisničkom računu.
 
2.4. Kupac nema pravo dopustiti korišćenje korisničkog računa trećim osobama.
 
2.5. Prodavac može izbrisati korisnički račun, posebno ako Kupac ne koristi svoj korisnički račun više od 30 dana ili ako kupac prekrši svoje obaveze proizašle iz kupoprodajnog ugovora (uključujući Uslove poslovanja).
 
2.6. Kupac potvrđuje da zna da korisnički račun možda neće biti dostupan kontinuirano, posebno u pogledu potrebnog održavanja hardvera i softvera prodavca, odnosno nužnog održavanja hardvera i softvera trećih strana.


2.7. Kupac ima pravo na web stranicu prodavca dodati recenziju kupljenih proizvoda pod uslovima navedenim u tački 2.8., o čemu ga prodavac obaveštava e-mailom nakon kupovine proizvoda.


2.8. Kupac može dodati recenziju putem svog korisničkog računa, kako je definirano u članku 2. Uslova i odredbi, ako već ima korisnički račun, ili ga je napravio/la putem linka u e-mailu navedenom u prethodnoj tački nakon što je uneo/unela svoje ime, prezime i e-mail adresu. Prodavac obaveštava kupca da lične podatke kupca, koje je Kupac uneo prilikom dodavanja recenzije, prodavac obrađuje kako bi ispunio zakonsku obavezu prodavca da osigura da objavljene recenzije dolaze od potrošača koji su stvarno koristili ili kupili proizvod, i to dokle god je recenzija objavljena na web stranici prodavca. Kupac ima pravo zatražiti od prodavca da prestane obrađivati kupčeve lične podatke u ovu svrhu i da prodavac bez odgode udovoljiti takvim zahtevima, ali će u tom slučaju prodavac ukloniti recenziju koju je Kupac dodao na njegovu web stranicu. Kupac ovo prima na znanje.


2.9. Prodavac ima pravo izbrisati recenzije koje se ne odnose na proizvode koje je Kupac kupio od prodavca. Prodavac zadržava pravo brisanja recenzija koje ne ocenjuju sam proizvod, ili recenzija koje sadrže vulgarne izraze, uvredljive i rasističke sadržaje, politička mišljenja, linkove na druge web stranice ili one koje su na neki drugi način suprotne dobrom moralu.

 

   3. ZAKLJUČIVANJE KUPOPRODAJNOG UGOVORA

3.1. Sva prezentacija proizvoda koja se nalazi na web interfejsu internet trgovine informativnog je karaktera i prodavac nije obavezan sklopiti kupoprodajni ugovor za te proizvode. Odredbe članka Zakona se ne primenjuju.
 
3.2. Web interfejs internet trgovine sadrži informacije o proizvodima, uključujući cene pojedinih proizvoda i troškove povrata proizvoda, ako se ti proizvodi zbog svoje prirode ne mogu vratiti uobičajenom poštanskom rutom. Cene proizvoda uključuju PDV i sve pripadajuće naknade. Cene proizvoda ostaju validne sve dok su prikazane na web interfejsu internet trgovine. Ova odredba ne ograničava prodavčevu mogućnost sklapanja kupoprodajnog ugovora pod individualno dogovorenim uslovima.
 
3.3. Web interfejst internet trgovine sadrži i informacije o troškovima pakovanja i dostave. Informacije o troškovima pakovanja i dostave proizvoda navedene na web interfejsu internet trgovine primenjuju se samo u slučajevima kada se proizvodi isporučuju unutar teritorije Srbije.
 
3.4. Kako bi naručio proizvode, Kupac popunjava obrazac za narudžbinu na web interfejsu internet trgovine. Obrazac za narudžbinu sadrži informacije o:
  • naručenim proizvodima (kupac dodaje naručene proizvode u virtualnu korpu na web interfejsu internet trgovine),
  • načinu plaćanja kupoprodajne cene proizvoda, informaciju o traženom načinu dostave naručenih proizvoda i
  • informaciju o troškovima vezanim za dostavu proizvoda (u daljem tekstu "narudžbina").

3.5. Pre slanja narudžbine prodavcu, Kupac može proveriti i promeniti podatke koje je uneo u narudžbinu s obzirom na mogućnost da kupac otkrije i ispravi greške nastale prilikom unosa podataka u narudžbinu. Kupac prodavcu šalje narudžbinu klikom na "Završi narudžbinu". Podatke navedene u narudžbini prodavac smatra ispravnim. Prodavac kupcu potvrđuje primanje narudžbine čim je dobije slanjem e-maila na e-mail adresu kupca navedenu u korisničkom računu ili narudžbini (u daljem tekstu "e-mail adresa kupca").
 
3.6. U zavisnosti od prirode narudžbine (količina proizvoda, kupoprodajna cena, očekivani troškovi dostave), prodavac uvek ima pravo od kupca zatražiti dodatnu potvrdu narudžbine (npr. u pisanom obliku ili telefonom).
 
3.7. Ugovorni odnos između prodavca i kupca nastaje isporukom naručenih proizvoda na adresu koju je kupac naveo u narudžbini.
 
3.8. Kupac pristaje na korišćenje sredstava komunikacije na daljinu prilikom sklapanja kupoprodajnog ugovora. Troškove kupca nastale prilikom korišćenja sredstava komunikacije na daljinu u vezi sa sklapanjem kupoprodajnog ugovora (troškovi internet veze, troškovi telefonskih poziva) snosi kupac, pa se ti troškovi ne razlikuju od standardne stope.
 
 

   4. CENA PROIZVODA I USLOVI PLAĆANJA

4.1. Cena proizvoda navedena na web stranicama prodavca, uključuje sve potrebne poreze i s njima povezane naknade.


4.2. Cenu proizvoda i sve troškove vezane za isporuku proizvoda prema kupoprodajnom ugovoru Kupac može platiti prodavacu na sledeće načine:
 
  • u gotovini prilikom preuzimanja na mestu koje je kupac naveo u narudžbini;
  • bezgotovinskom uplatom na račun prodavca IBAN: HR8323600001102826990, BIC: ZABAHR2X koji se vodi u Zagrebačkoj banci (u daljnjem tekstu „račun prodavca“);
  • online plaćanje karticom;
 
4.3. Uz kupoprodajnu cenu, Kupac je prodavcu dužan platiti i troškove vezane za pakovanje i dostavu proizvoda u ugovorenom iznosu. Osim ako nije izričito navedeno drugačije, kupoprodajna cena uključuje i troškove vezane za isporuku proizvoda.
 
4.4. Prodavac ne zahteva od kupca plaćanje kapare ili drugu sličnu uplatu. Ovo ne utiče na odredbe
članka 4.6 Uslova poslovanja koje se odnose na obavezu plaćanja kupoprodajne cene unapred.
 
4.5. U slučaju plaćanja gotovinom odnosno pouzećem, kupoprodajna cena se plaća po primanju proizvoda. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupoprodajnu cenu nužno je uplatiti u roku od 7 dana od kreiranja narudžbine.
 
4.6. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, kupac je dužan specifikovati varijabilni simbol koji je dobio prilikom kreiranja narudžbine. U slučaju bezgotovinskog plaćanja, obaveza kupca - da plati kupoprodajnu cenu, ispunjena je u trenutku knjiženja odgovarajućeg iznosa na račun prodavca.
 
4.7. Prodavac ima pravo, posebno ako Kupac ne dostavi dodatnu potvrdu narudžbine (članak 3.6.), zatražiti plaćanje celokupne kupoprodajne cene pre slanja proizvoda kupcu. Odredbe članka Zakona se ne primenjuju.
 
4.8. Popusti na cenu proizvoda koje prodavac daje kupcu ne mogu se kombinovati.
 
4.9. Prodavac je dužan kupcu izdati porezni dokument - račun - za izvršena plaćanja po kupoprodajnom ugovoru. Prodavac je obveznik poreza na dodatu vrednost. Porezni dokument - račun izdaje prodavac kupcu nakon slanja naručenih proizvoda i šalje ga u elektroničkom obliku na e-mail adresu kupca.
 
4.10. Promenu na računu moguće je zatražiti, osim ako se radi o izmeni zbog promene u isporuci proizvoda ili ispravka očite netačnosti izvornog računa (npr. tipfeler, netačna količina fakturiranih proizvoda, itd.), samo trećeg dana u mesecu nakon datuma izdavanja računa. Nakon toga promena više nije moguća.
 
4.11. Prodavac je dužan kupcu izdati porezni dokument.
 
 

   5. POVLAČENJE IZ KUPOPRODAJNOG UGOVORA

5.1. Kupac priznaje da prema odredbama Zakona, se nije moguće povući iz kupoprodajnog ugovora za isporuku proizvoda koji su izmenjeni prema želji kupca ili za osobu iz ugovora o isporuci lako kvarljivih proizvoda kao i proizvoda koji su nepovratno pomešani s drugim proizvodima prilikom isporuke, iz ugovora o isporuci proizvoda u zatvorenom pakovanju kojeg je potrošač izvadio iz pakovanja i ne može se vratiti iz higijenskih razloga, kao i iz kupoprodajnog ugovora za isporuku audio ili video zapisa odnosno kompjuterskog softvera ako su oštetili njihovo originalno pakovanje. Prodavac upozorava da za kupljene proizvode - zaštitne maske sa stepenom zaštite FFP2, koje je kupac izvadio iz pakovanja, nije moguće vratiti iz higijenskih razloga.
 
5.2. Ako se ne radi o slučaju navedenom u članku 5.1. Uslova poslovanja ili bilo kojem drugom slučaju u kojem se kupoprodajni ugovor ne može povući, kupac, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, ima pravo odustati od kupoprodajnog ugovora u roku od četrnaest (14) dana od primanja proizvoda. Ako je kupoprodajni ugovor sklopljen za više vrsta proizvoda ili isporuku više delova, taj rok teče od dana primanja poslednje isporuke proizvoda. Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora mora se poslati prodavcu u roku navedenom u prethodnoj rečenici. Za odustajanje od ugovora kupac može koristiti online obrazac za kontakt koji dostavlja prodavac. Povlačenje iz kupoprodajnog ugovora, kupac može poslati na adresu sedišta prodavca ili putem kontaktnog obrasca.
 
5.3. Kupac ima pravo raskinuti kupoprodajni ugovor unutar 14 dana od primanja proizvoda bez navođenja razloga. Proizvod/e je potrebno vratiti u neoštećenom stanju, idealno u originalnom pakovanju i sa svim dodacima. Kupac ima pravo isprobati proizvode kako bi saznao njihovu prirodu, svojstva i funkcionalnost na isti način na koji bi to učinio u fizičkoj trgovini. Međutim, ako dođe do smanjenja vrednosti proizvoda kao rezultat njegovog prekomernog korištenja izvan opsega gore navedenog isprobavanja, imamo pravo od vraćene kupovne cene odbiti iznos koji odgovara tom smanjenju vrednosti.
 
5.4. Osim mogućeg odustajanja prema uslovima iz prethodne stavke, prodavac daje kupcu, koji je u poziciji potrošača, pravo da u roku od 60 dana od dana primanja proizvoda odustane od ugovora bez navođenja razloga, pod uslovom da takav kupac vrati proizvode prodavcu pažljivo zapakovane u originalnom pakovanju sa svim dodacima i svim delovima pakovanja, pod uslovom da proizvodi nisu korišćeni izvan kontrole njihove prirode, karakteristika i funkcionalnosti, i da proizvodi nisu izmenjeni prema ličnim potrebama kupca ili očito prilagođeni ličnim potrebama kupca.
 
5.5.U slučaju povlačenja iz kupoprodajnog ugovora, kupoprodajni ugovor se raskida od početka. Proizvodi moraju biti vraćeni prodavcu u roku od četrnaest (14) dana od dostave povlačenja prodavcu. Ako kupac odustane od kupoprodajnog ugovora, kupac snosi troškove povrata proizvoda prodavcu, čak i ako se proizvodi zbog svoje prirode ne mogu vratiti uobičajenim poštanskim putem. Prodavac NE PRIMA proizvode koji se vraćaju na njegovu adresu s – PLAĆANJEM POUZEĆEM. Ovaj paket neće biti prihvaćen i biće vraćen pošiljaocu. Pre povrata proizvoda, kupac je dužan osigurati da su isti pravilno zapakovani kako se ne bi oštetili prilikom transporta. Preporučujemo, ako je to moguće, koristiti originalno pakovanje u kojem je proizvod i isporučen. U slučaju da kupac proizvod vrati oštećen, vraćena kupovna cena proizvoda može biti umanjena za iznos koji odgovara oštećenju
 
5.6. U slučaju povlačenja iz ugovora u skladu s člankom 5.2 Uslova poslovanja, prodavac će vratiti sredstva primljena od kupca u roku od četrnaest (14) dana od dostave povlačenja iz kupoprodajnog ugovora od strane kupca na isti način kao što ih je prodavac prihvatio od kupca. Prodavac takođe ima pravo vratiti uplatu koju je kupac dao prilikom povrata proizvoda od strane kupca ili na drugi način, ako je kupac s tim suglasan i ako to ne stvara dodatne troškove za kupca. Ako se Kupac povuče iz ugovora, prodavac nije dužan vratiti primljena sredstva kupcu pre nego što kupac vrati proizvode ili dokaže da su proizvodi poslati prodavcu. Ako je Kupac cenu narudžbine platio putem poklon vaučera, prodavac će mu vratiti poklon vaučer. Ako je cena delimično plaćena u obliku poklon vaučera, prodavac će kupcu novac vratiti delimično u obliku poklon vaučera, u srazmeri u kojoj je cena plaćena.
 
5.7. Prodavac ima pravo jednostrano aktivirati zahtev za naknadu štete nastale na proizvodima protiv kupčevog potraživanja za povrat kupoprodajne cene.
 
5.8. Prodavac zadržava pravo povlačenja iz kupoprodajnog ugovora u sledećim slučajevima:
(a) U slučaju nezakonitog pokušaja kupca da se povuče iz kupoprodajnog ugovora i posledične nemogućnosti kontaktiranja s njim/njom u vezi daljih radnji;
b) U slučaju reklamacije proizvoda od strane kupca kada se ta reklamacija oceni neutemeljenom i posledične nemogućnosti kontaktiranja s njim/njom u vezi daljih radnji;
c) U slučaju reklamacije proizvoda od strane kupca, kada se ta reklamacija oceni neutemeljenom, a kupac izričito obavesti prodavca da on/ona (kupac) više nije zainteresovan za proizvod;
d) U slučaju reklamacije proizvoda od strane kupca, kada je proizvod vraćen od strane prodavca na adresu kupca, koji ne prihvati proizvod pa se proizvod vrati prodavcu; 
e) U svim drugim slučajevima u kojima su proizvodi poslati od strane kupca na adresu prodavca bez ikakvih informacija i naknadne nemogućnosti kontaktiranja kupca.
 
Prodavac nadalje zadržava pravo otkazivanja narudžbine kupca sve dok Kupac ne preuzme proizvode. U takvim slučajevima prodavac će vratiti kupcu sva sredstva primljena od kupca u vezi s narudžbinom, bez nepotrebnog odgađanja, bezgotovinskim prenosom na bankovni račun koji odredi kupac.
 
5.9. Ako se kupcu zajedno s proizvodom daje poklon, darovni ugovor između prodavca i kupca zaključuje se pod uslovom da ako se kupac povuče iz ugovora, darovni ugovor za takav poklon prestaje biti važeći, a kupac je dužan poklon zajedno s proizvodom vratiti prodavcu. U slučaju da kupac ne vrati poklon zajedno s proizvodom, prodavac ima pravo umanjiti vraćanu kupoprodajnu cenu za vrednost nevraćenog poklona.

5.10. Sijalice (izvori svetlosti), koje dolaze kao poklon odnosno potpuno besplatno uz kupljenu rasvetu, promotivni su artikli. Nisu pokrivene garancijom.
 
5.11. Kupac - potrošač ima pravo povući se iz kupoprodajnog ugovora. Ako je kupac preduzetnik i u narudžbinu je upisao ID ili PDV broj, tada više nije potrošač. Iz tog razloga, prema odredbama Zakona o obveznim odnosima, kupac nema pravo na povrat proizvoda u roku od 14 dana od isporuke proizvoda.
 

   6. PREVOZ I DOSTAVA PROIZVODA

6.1. Ako je način prevoza dogovoren na temelju posebnog zahteva kupca, kupac snosi rizik i moguće dodatne troškove povezane s ovim načinom prevoza.
 
6.2. Ako je prodavac kupoprodajnim ugovorom obavezan isporučiti proizvode na mesto koje je naveo kupac u narudžbini, kupac je dužan preuzeti proizvode prilikom isporuke.
 
6.3. Ako je proizvode, zbog razloga na strani kupca, potrebno isporučiti više puta ili na bilo koji drugi način osim navedenog u narudžbini, kupac je dužan platiti troškove vezane za ponovljenu isporuku proizvoda, odnosno platiti troškove vezane za drugi način dostave.
 
6.4. Pri preuzimanju proizvoda od prevoznika, kupac je dužan proveriti celovitost pakovanja proizvoda i u slučaju bilo kakvih nedostataka odmah obavestiti prevoznika. (najkasnije u roku od 2 radna dana). Kupac je to dužan dokazati fotografijama oštećenja ako su im stigli proizvodi oštećeni u transportu. Ako pakovanje pokazuje neovlašten ulazak u pošiljku, kupac nije dužan preuzeti takvu pošiljku od prevoznika. Kupac je takođe dužan, prilikom primanja proizvoda od prevoznika, proveriti je li primio naručenu količinu. U slučaju bilo kakvog nepodudaranja, potrebno nas je odmah kontaktirati (najkasnije u roku od 2 radna dana) kako bismo mogli započeti istragu i uspešno rešiti nepravilnosti.
 

6.5. Nakon slanja narudžbine, kupac će dobiti link za praćenje pošiljke. Ako je prema praćenju pošiljka označena kao isporučena, ali primalac nije primio pošiljku, primalac je dužan prijaviti tu činjenicu pošiljaocu što je pre moguće, a najkasnije u roku od 5 dana od datuma isporuke navedenog u praćenju prevoznika.

6.6. Ostala prava i obaveze stranaka vezanih za prevoz proizvoda mogu se menjati posebnim uslovima isporuke prodavca, ako ih izda prodavac.
 

   7. PRAVA DEFEKTIVNOG RADA

7.1. Prava i obaveze ugovornih strana u odnosu na prava koja proizilaze iz manjkave izvedbe regulirana su merodavnim opštim obavezujućim pravnim propisima (posebno odredbama Zakona o zaštiti potrošača).
 
7.2. Prodavac garantuje kupcu da proizvodi nemaju nedostataka prilikom primanja. Konkretno, prodavac garantuje kupcu da u trenutku kada je kupac primio proizvode: 
  • proizvodi imaju svojstva dogovorena između stranaka i, u nedostatku sporazuma, ona svojstva koja je opisao prodavac ili proizvođač odnosno koja kupac očekuje s obzirom na prirodu proizvoda i oglašavanje koje obavljaju,
  • proizvodi su prikladni za svrhu koju je naveo prodavac ili za koju se proizvodi ove vrste obično koriste,
  • proizvodi odgovaraju kvalitetu ili dizajnu dogovorenom u dogovorenom uzorku ili modelu, ako je kvalitet ili dizajn određen prema dogovorenom uzorku ili modelu,
  • proizvodi su odgovarajuće količine, mere ili mase, kao i ako
  • proizvodi udovoljavaju zakonskim propisima.
 
7.3. Proizvodi za potrošače imaju garantni rok u rasponu od 2 do 5 godina (24 do 60 meseci), za svaki pojedini proizvod tačan garantni rok uvek je naveden u detaljima proizvoda među parametrima. U slučaju pravnog lica, garantni rok je 12 meseci za sve proizvode.

7.4 Odredbe navedene u članku 7.2 ovih Uslova poslovanja ne primenjuju se na proizvode prodate po nižoj ceni za nedostatak za koji je ugovorena niža cena, za trošenje proizvoda uzrokovano njegovom uobičajenom upotrebom, u slučaju korišćenih proizvoda kod kojih nedostatak odgovara stepenu upotrebe ili istrošenosti koju je proizvod imao nakon primanja od strane kupca, ili ako je to zbog prirode proizvoda.
 
7.5. Ako nedostatak postane očit unutar šest meseci od primanja, smatra se da je proizvod bio neispravan u trenutku dostave. Kupac ima pravo iskoristiti pravo od nedostatka koji se javlja na proizvodima široke potrošnje u garantnom roku navedenom za svaki pojedini izloženi proizvod, ali ne kraćem od dvadeset i četiri meseca nakon dospeća.
 
7.6. Kupac svoje pravo od neispravnog rada ostvaruje kod prodavca kao i u slučaju potrebe za povratom proizvoda prodavcu, pošiljku će vratiti na adresu koju navede prodavac.
 
7.7. Ostala prava i obaveze stranaka koja se odnose na odgovornost prodavca za nedostatke mogu se regulirati politikom povrata proizvoda prodavca dostupnom na web stranici.

7.8. U slučaju povrata troškova prevoza po reklamaciji proizvoda od strane kupca, kupac ima pravo na povrat troškova prevoza samo u najnižem ponuđenom iznosu.
 
7.9. Prodavac ovim putem obaveštava kupca da proizvodi koji sadrže hemijska lepila ili druge spojeve mogu imati neugodan miris nakon raspakovanja. Proizvodi nisu hemijski niti fizički štetni, miris se povlači nakon kratkog vremena. Stoga se takvi proizvodi ne mogu smatrati neispravnima.
 
7.10. Prodavac upozorava kupca da se stvarne boje proizvoda mogu neznatno razlikovati od boja na fotografijama zavisno od podešavanja i vrste Vašeg monitora/telefona. Stvarne boje proizvoda navedene su u opisu proizvoda.
 

   8. OSTALA PRAVA I OBAVEZE UGOVORNIH STRANA

8.1. Kupac stiče vlasništvo nad proizvodima nakon što plati punu kupoprodajnu cenu proizvoda i preuzme ih.
 
8.2. U odnosu na kupca, prodavac nije vezan nikakvim kodeksom ponašanja u smislu Zakona.
 

8.3. Pritužbe potrošača rešava prodavac putem kontaktnog obrasca. Prodavac šalje obaveštenje o rešavanju pritužbe kupca na e-mail adresu kupca.
 
8.4. Ukoliko je kupac potrošač prema važećim zakonskim propisima, a nastane potrošački spor između Alasans s.r.o. preduzeća i kupca, koji ne bude rešen sporazumom, kupac priznaje da ima pravo da podnese predlog za vansudsko rešavanje takvog spora. U Srbiji, nadležni organ za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova je Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Sektor za zaštitu potrošača, Nemanjina 22-26, 11000 Beograd, e-mail: zastita.potrosaca@mtt.gov.rs, web stranica: http://www.mtt.gov.rs.
 
8.5. Prodavac ima pravo da proda robu na osnovu trgovačke dozvole. Kontrolu obrtnih dozvola u okviru svoje nadležnosti vrši nadležni organ za izdavanje dozvola za rad. Nadzor nad zaštitom podataka o ličnosti vrši Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Srbije, sa sedištem u Beogradu, Bulevar kralja Aleksandra 15, sajt: www.poverenik.rs. Nadzor u oblasti zaštite potrošača vrši Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, Sektor za zaštitu potrošača, sa sedištem u Beogradu, Nemanjina 22-26, e-mail: zastita.potrosaca@mtt.gov.rs, web stranica: www.mtt.gov.rs.
 
8.6. Kupac ovime preuzima rizik promene okolnosti u smislu Zakona.
 
8.7. Zaštita ličnih podataka osigurava se u skladu s relevantnim zakonodavstvom, posebno Uredbom 2016/679 Europskog parlamenta i Veća, kao i u skladu s pravilima zaštite privatnosti navedenim na ovoj web stranici.
 
 

   9. DOSTAVA 

9.1. Može se dostaviti na e-mail adresu kupca.
 
 

   10. ZAVRŠNE ODREDBE

10.1. Ako odnos uspostavljen kupoprodajnim ugovorom sadrži međunarodni (strani) element, tada se stranke slažu da je odnos uređen češkim zakonom. To ne dovodi u pitanje prava potrošača koja proizlaze iz opšte obvezujućih pravnih propisa.
 
10.2. Ako je bilo koja odredba Uslova poslovanja nevaljana ili nedelotvorna, ili ako postane nevaljana ili nedelotvorna, umesto nevaljane odredbe na snagu stupa odredba čije je značenje što je moguće bliže nevažećoj odredbi. Nevaljanost ili nedelotvornost jedne odredbe ne utiče na valjanost i delotvornost drugih odredbi.
 
10.3. Kupoprodajni ugovor, uključujući i Uslove poslovanja, arhivira prodavac u elektronskom obliku i nije dostupan.
 
10.4. Uslovi poslovanja uključuju i online obrazac za povlačenje iz kupoprodajnog ugovora.
 
10.5. Kontakt podaci prodavca:  Pražská 2532/4, Blansko 678 01, Češka, telefon: +385(0)1 3000 974.
 

Sastavljeno u Blanskom, 13. novembra 2023

Autor članka: